Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Επίσκεψη μαθητών και εκπαιδευτικών από σχολείο ενηλίκων της πόλης Μurcia της Ισπανίας μαζί με το ΣΔΕ Ν. Προποντίδας

 

Την Τρίτη 28/3/23 το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ν. Προποντίδας μαζί με αντίστοιχο σχολείο ενηλίκων της Μurcia της Ισπανίας επισκέφθηκαν τον Δήμο μας. Το Σ.Δ.Ε φιλοξενεί για μια εβδομάδα από τις 27/3/23 έως τις 31/3/23, στα πλαίσια του Erasmus+ ομάδα του σχολείου ενηλίκων από την Murcia της Ισπανίας, την οποία αποτελούν έξι (6) ενήλικοι εκπαιδευόμενοι συνοδεία τριών(3) εκπαιδευτών, συγκεκριμένα την Διευθύντρια του σχολείου κα Inés María López Mengual, την υπεύθυνη οργάνωσης του προγράμματος Erasmus+ κυρία Elia María Parra García και τον εκπαιδευτή κύριο Antonio José Sandoval Sáchez.
H συμμετοχή του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας με αυτόν τον τρόπο ενισχύει την ευρωπαϊκή του διάσταση, καθώς μέσω της σύμπραξης αυτής συμβάλλει:
Α) στην ανταλλαγή απόψεων και καλών πρακτικών μάθησης,
Β) στην ενδυνάμωση των γλωσσικών δεξιοτήτων εκπαιδευομένων και εκπαιδευτών,
Γ) στην εμπέδωση της αξίας του διαπολιτισμικού διαλόγου και της αλληλοκατανόησης των δύο λαών,

Δ) στην προαγωγή της αλληλεγγύης, της ενότητας και του σεβασμού στη διαφορετικότητα.

Την Τρίτη 28/3/23 το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ν. Προποντίδας μαζί με αντίστοιχο σχολείο ενηλίκων της Μurcia της Ισπανίας επισκέφθηκαν τον Δήμο μας. Το Σ.Δ.Ε φιλοξενεί για μια εβδομάδα από τις 27/3/23 έως τις 31/3/23, στα πλαίσια του Erasmus+ ομάδα του σχολείου ενηλίκων από την Murcia της Ισπανίας, την οποία αποτελούν έξι (6) ενήλικοι εκπαιδευόμενοι συνοδεία τριών(3) εκπαιδευτών, συγκεκριμένα την Διευθύντρια του σχολείου κα Inés María López Mengual, την υπεύθυνη οργάνωσης του προγράμματος Erasmus+ κυρία Elia María Parra García και τον εκπαιδευτή κύριο Antonio José Sandoval Sáchez.
H συμμετοχή του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας με αυτόν τον τρόπο ενισχύει την ευρωπαϊκή του διάσταση, καθώς μέσω της σύμπραξης αυτής συμβάλλει:
Α) στην ανταλλαγή απόψεων και καλών πρακτικών μάθησης,
Β) στην ενδυνάμωση των γλωσσικών δεξιοτήτων εκπαιδευομένων και εκπαιδευτών,
Γ) στην εμπέδωση της αξίας του διαπολιτισμικού διαλόγου και της αλληλοκατανόησης των δύο λαών,
Δ) στην προαγωγή της αλληλεγγύης, της ενότητας και του σεβασμού στη διαφορετικότητα.
Μετάβαση στο περιεχόμενο