Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Ορισμός Αντιδημάρχου με θητεία για το χρονικό διάστημα από 8/1/2024 έως 9/1/2025 ΓΙΑ ΤΗ ΔΕ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ:

– Ορίζεται η δημοτική σύμβουλος κ. Μηκέ Χριστίνα του Μιχαήλ και μεταβιβάζει σε αυτήν τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας:
1. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, και ειδικότερα
– Υπεύθυνη για τη συντήρηση- επισκευή Νηπιαγωγείων- Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίου και Λυκείου Ν. Καλλικράτειας.
-Υπεύθυνη για την οργάνωση και λειτουργία του ΚΗΦΗ Ν. Καλλικράτειας
– Υπεύθυνη για την Οργάνωση- λειτουργία προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι»
– Υπεύθυνη για την Οργάνωση- λειτουργία ΚΑΠΗ
– Υπεύθυνη για τη Συντήρηση- Επισκευή- Οργάνωση – Λειτουργία Δημοτικού βρεφονηπιακού-παιδικού Σταθμού.
– Υπεύθυνη για την Οργάνωση- Λειτουργία ΚΔΑΠ Ν. Καλλικράτειας
– Υπεύθυνη για την προαγωγή Δημόσιας Υγείας- Λειτουργία ΚΕΠ Υγείας.
– Υπεύθυνη για δράσεις εθελοντισμού και Πολιτισμού.
2. Διεύθυνση Κ.Ε.Π., που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας.
Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας
✔Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
✔Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
✔ Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους
✔ Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφών, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας).
✔Υπεύθυνη για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Ε. Καλλικράτειας καθώς και των σχολικών καθαριστριών και των εργαζομένων των ΚΔΑΠ και του βρεφονηπιακού-παιδικού Σταθμού.
Μετάβαση στο περιεχόμενο