Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Ορισμός Αντιδημάρχου με θητεία για το χρονικό διάστημα από 8/1/2024 έως 9/1/2025

Ορισμός Αντιδημάρχου με θητεία για το χρονικό διάστημα από 8/1/2024 έως 9/1/2025
ΓΙΑ ΤΗ ΔΕ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ:
Ως Αντιδήμαρχο τον δημοτικό σύμβουλο κ. Κωνσταντίνο Κοκκινίδη του Αλέξανδρου και μεταβιβάζει σε αυτόν:
Α. τις παρακάτω καθ’ύλην αρμοδιότητες:
Τις υπηρεσίες Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
Αναλυτικά τις αρμοδιότητες των κάτωθι τμημάτων:
1. Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, που περιλαμβάνει, ειδικότερα, τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α. Τμήμα Αγροτικής Παραγωγής και Αλιείας
i. Γραφείο Φυτικής Παραγωγής και Γεωργικής Ανάπτυξης
ii. Γραφείο Ζωϊκής Παραγωγής και Κτηνιατρικής
iii. Γραφείο Αλιείας
β. Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων
i. Γραφείο ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και Προστασίας Καταναλωτή
ii. Γραφείο χορήγησης Αδειών, Εμπορικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
γ. Τμήμα Απασχόλησης και Τουρισμού
i. Γραφείο θεμάτων Απασχόλησης
ii. Γραφείο θεμάτων Τουρισμού
iii. Γραφείο Οργάνωσης και λειτουργίας Τουριστικών Καταφυγίων
δ. Αποκεντρωμένο Γραφείο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας.
ε. Αποκεντρωμένο Γραφείο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας.
2. Τις Υπηρεσίες Υποστήριξης της Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών με τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου.
β) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου.
i. Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης.
ii. Γραφεία Ληξιαρχείου.
γ) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού.
i. Γραφείο Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού.
ii. Γραφείο Μητρώων και Διαδικασιών Ανθρώπινου Δυναμικού.
δ) Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
i. Γραφείο Διοικητικής Μέριμνας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνσης.
ii. Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας (με έδρα τη Νέα Καλλικράτεια).
iii. Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας (με έδρα τη Νέα Τρίγλια).
3. Δ/νση Υπηρεσίας Δόμησης ( Υ.ΔΟΜ.)
α) Τμήμα Έκδοσης Αδειών Δόμησης & Πολεοδομικών Εφαρμογών:
i. Γραφείο έκδοσης Αδειών Δόμησης
ii. Γραφείο Πολεοδομικών Εφαρμογών
β) Τμήμα ελέγχου Κατασκευών
γ) Αποκεντρωμένο γραφείο παρακολούθησης Πολεοδομικών Μελετών Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας
4. Τις υπηρεσίες υποστήριξης του Γραφείου Τεχνικού Ασφαλείας και Ιατρού Εργασίας
Β. Τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών:
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών).
 Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Ε. Μουδανιών.
Μετάβαση στο περιεχόμενο