Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Αντιδήμαρχοι

ΓΙΑ ΤΗ ΔΕ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ

 

📍 Κωνσταντίνος Κοκκινίδης του Αλέξανδρου

1. Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, που περιλαμβάνει, ειδικότερα, τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α. Τμήμα Αγροτικής Παραγωγής και Αλιείας
i. Γραφείο Φυτικής Παραγωγής και Γεωργικής Ανάπτυξης
ii. Γραφείο Ζωϊκής Παραγωγής και Κτηνιατρικής
iii. Γραφείο Αλιείας
β. Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων
i. Γραφείο ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και Προστασίας Καταναλωτή
ii. Γραφείο χορήγησης Αδειών, Εμπορικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
γ. Τμήμα Απασχόλησης και Τουρισμού
i. Γραφείο θεμάτων Απασχόλησης
ii. Γραφείο θεμάτων Τουρισμού
iii. Γραφείο Οργάνωσης και λειτουργίας Τουριστικών Καταφυγίων
δ. Αποκεντρωμένο Γραφείο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας.
ε. Αποκεντρωμένο Γραφείο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας.
2. Τις Υπηρεσίες Υποστήριξης της Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών με τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου.
β) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου.
i. Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης.
ii. Γραφεία Ληξιαρχείου.
γ) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού.
i. Γραφείο Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού.
ii. Γραφείο Μητρώων και Διαδικασιών Ανθρώπινου Δυναμικού.
δ) Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
i. Γραφείο Διοικητικής Μέριμνας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνσης.
ii. Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας (με έδρα τη Νέα Καλλικράτεια).
iii. Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας (με έδρα τη Νέα Τρίγλια).
3. Δ/νση Υπηρεσίας Δόμησης ( Υ.ΔΟΜ.)
α) Τμήμα Έκδοσης Αδειών Δόμησης & Πολεοδομικών Εφαρμογών:
i. Γραφείο έκδοσης Αδειών Δόμησης
ii. Γραφείο Πολεοδομικών Εφαρμογών
β) Τμήμα ελέγχου Κατασκευών
γ) Αποκεντρωμένο γραφείο παρακολούθησης Πολεοδομικών Μελετών Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας
4. Τις υπηρεσίες υποστήριξης του Γραφείου Τεχνικού Ασφαλείας και Ιατρού Εργασίας
Β. Τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών:
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών).
 Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Ε. Μουδανιών.

📍 Σαρόγλου Χαράλαμπος του Βασιλείου

1. Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Οχημάτων Δημοτικής Ενότητας .Μουδανιών (με έδρα τη Δ.Ε. Μουδανιών) με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων, αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.
ii. Γραφείο σχεδιασμού και εποπτείας καθαριότητας και ανακύκλωσης.
iii. Γραφείο Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων.
2. Διεύθυνση Ποιότητας ζωής και Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Ενέργειας και Περιβάλλοντος, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Προστασίας Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας.
ii. Γραφείο σχεδιασμού εποπτείας και συντήρησης πρασίνου και κοιμητηρίων Δ.Ε. Μουδανιών (με έδρα τη Δ.Ε. Μουδανιών).
β) Τμήμα Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Δικτύων και Δεξαμενών Ύδρευσης και Άρδευσης.
ii. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων και Αποχετεύσεων.
Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες:
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Έχει την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών που βρίσκονται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών).
 Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων εργατοτεχνιτών στις υπηρεσίες ύδρευσης, άρδευσης καθαριότητας της Δ.Ε. Μουδανιών.
📍Καλύβα Ελένη του Χρήστου
– Ορίζεται η δημοτική σύμβουλος κ. Καλύβα Ελένη του Χρήστου και μεταβιβάζει σε αυτήν τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών:
1. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων.
i. Γραφείο σχεδιασμού, συντονισμού και παρακολούθησης Κοινωνικών Πολιτικών, Εποπτείας και Ελέγχου.
ii. Γραφείο Εφαρμογής Κοινωνικών Πολιτικών, Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας και Ισότητας των Φύλων.
Επίσης :
– Υπεύθυνη για τη λειτουργία του Κέντρου Κοινότητας
– Υπεύθυνη για τη λειτουργία του Κέντρου Κοινότητας Ρομά
– Υπεύθυνη για τα λειτουργία του Κοινωνικού συσσιτίου
– Υπεύθυνη για την προαγωγή Δημόσιας Υγείας- Λειτουργία ΚΕΠ Υγείας.
– Υπεύθυνη για δράσεις εθελοντισμού για τη ΔΕ Μουδανιών
β) Τμήμα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας.
i. Γραφείο Προστασίας της Δημόσιας Υγείας.
ii. Γραφείο Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας και ρύθμισης Διοικητικών Θεμάτων
2. Διεύθυνση Κ.Ε.Π., που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών.
. Τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών:
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών).
📍Μετζίκη Καλλιόπη του Γεωργίου
ΓΙΑ ΤΗ ΔΕ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ:

– Ορίζεται η δημοτική σύμβουλος κ. Μετζίκη Καλλιόπη του Γεωργίου και μεταβιβάζει σε αυτήν:
Α. τις παρακάτω καθ’ύλην αρμοδιότητες
1. Διεύθυνση Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής με τις εξής, ειδικότερα, διοικητικές ενότητες:
– Τμήμα Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης
-Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών ( ΤΠΕ )
Β. τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών.
1. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, ειδικότερα:
– Υπεύθυνη για τη συντήρηση- επισκευή Νηπιαγωγείων- Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων
– Υπεύθυνη για την Οργάνωση- λειτουργία προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι»
– Υπεύθυνη για την Οργάνωση- λειτουργία ΚΑΠΗ
– Υπεύθυνη για τη Συντήρηση- Επισκευή- Οργάνωση- Λειτουργία Δημοτικών Παιδικών Σταθμών.
– Υπεύθυνη για την Οργάνωση- Λειτουργία των ΚΔΑΠ Ν. Μουδανιών
. Τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών:
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών).
 Υπεύθυνη για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των σχολικών καθαριστριών καθώς και των εργαζομένων των ΚΔΑΠ και Παιδικών Σταθμών.

 

ΓΙΑ ΤΗ ΔΕ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

 

📍 Χατζηαλέξης Δημήτριος του Ιωάννη

1. Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
β) Τμήμα Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Οχημάτων Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας (με έδρα τη Δ.Ε.Καλλικράτειας) με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων, αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.
ii. Γραφείο σχεδιασμού και εποπτείας καθαριότητας και ανακύκλωσης.
iii. Γραφείο Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων.
– Υπεύθυνος για τη λειτουργία του Παραρτήματος Ωδείου Ν. Καλλικράτειας
– Υπεύθυνος για θέματα Αθλητισμού στη Δ.Ε. Καλλικράτειας
Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
 Έχει την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών που βρίσκονται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π. βεβαιώσεις γνησίου υπογραφών, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας).
 Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων εργατοτεχνιτών στην υπηρεσία καθαριότητας της Δ.Ε. Καλλικράτειας.

📍Τσικαρίδης Παναγιώτης του Αλεξάνδρου

1. Διεύθυνση Ποιότητας ζωής και Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Ενέργειας και Περιβάλλοντος, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Προστασίας Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας.
ii. Γραφείο σχεδιασμού εποπτείας και συντήρησης πρασίνου και κοιμητηρίων Δ.Ε. Καλλικράτειας (με έδρα τη Δ.Ε.Καλλικράτειας).
β) Τμήμα Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Δικτύων και Δεξαμενών Ύδρευσης και Άρδευσης.
ii. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων και Αποχετεύσεων.
Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφών, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας).
 Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων εργατοτεχνιτών στις υπηρεσίες ύδρευσης, άρδευσης της Δ.Ε. Καλλικράτειας.

 

📍Μηκέ Χριστίνα του Μιχαήλ

– Ορίζεται η δημοτική σύμβουλος κ. Μηκέ Χριστίνα του Μιχαήλ και μεταβιβάζει σε αυτήν τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας:

1. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, και ειδικότερα
– Υπεύθυνη για τη συντήρηση- επισκευή Νηπιαγωγείων- Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίου και Λυκείου Ν. Τρίγλιας
– Υπεύθυνη για την Οργάνωση- λειτουργία προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι»
– Υπεύθυνη για την Οργάνωση- λειτουργία ΚΑΠΗ
– Υπεύθυνη για τη Συντήρηση- Επισκευή- Οργάνωση – Λειτουργία Δημοτικού βρεφονηπιακού-παιδικού Σταθμού.
– Υπεύθυνη για την Οργάνωση- Λειτουργία ΚΔΑΠ Ν. Καλλικράτειας
– Υπεύθυνη για την προαγωγή Δημόσιας Υγείας- Λειτουργία ΚΕΠ Υγείας.
– Υπεύθυνη για δράσεις εθελοντισμού και Πολιτισμού.
2. Διεύθυνση Κ.Ε.Π., που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας.
Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφών, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας).
 Υπεύθυνη για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Ε. Καλλικράτειας καθώς και των σχολικών καθαριστριών και των εργαζομένων των ΚΔΑΠ και του βρεφονηπιακού-παιδικού Σταθμού.

ΓΙΑ ΤΗ ΔΕ ΤΡΙΓΛΙΑΣ

 

📍Εμμανουηλίδου Αθανασία του Παναγιώτη

1. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, κατά τόπον στη Δ.Ε. Τρίγλιας, ειδικότερα:
– Υπεύθυνη για τη συντήρηση- επισκευή Νηπιαγωγείων- Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίου και Λυκείου Ν. Τρίγλιας
– Υπεύθυνη για την Οργάνωση- λειτουργία προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι»
– Υπεύθυνη για την Οργάνωση- λειτουργία ΚΑΠΗ
– Υπεύθυνη για τη Συντήρηση- Επισκευή- Οργάνωση – Λειτουργία Δημοτικού Παιδικού Σταθμού.
– Υπεύθυνη για την Οργάνωση- Λειτουργία ΚΔΑΠ Ν. Τρίγλιας
– Υπεύθυνη για την προαγωγή Δημόσιας Υγείας- Λειτουργία ΚΕΠ Υγείας.
– Υπεύθυνη για δράσεις εθελοντισμού και Πολιτισμού.
Επίσης μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
– Υπεύθυνη για τη λειτουργία των ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ Δ.Ε. Καλλικράτειας και ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ Πορταριάς
– Υπεύθυνη για τη Συντήρηση- Επισκευή
α. Ειδικών Νηπιαγωγείων- Δημοτικών Δήμου Νέας Προποντίδας
β. ΕΝΕΓΥΛ Δήμου Ν. Προποντίδας
γ. ΕΕΕΚ Δήμου Ν. Προποντίδας
Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Τρίγλιας:
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας, για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π, βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας).
 Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Ε. Τρίγλιας. καθώς και των σχολικών καθαριστριών και των εργαζομένων των ΚΔΑΠ και Παιδικού Σταθμού,
2. Διεύθυνση Κ.Ε.Π., που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας.

📍Καραπανταζής Ιωάννης του Γεωργίου

1. Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
γ) Τμήμα Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Οχημάτων Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας (με έδρα Δ.Ε.Τρίγλιας):
i. Γραφείο Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων, αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.
ii. Γραφείο σχεδιασμού και εποπτείας καθαριότητας και ανακύκλωσης.
iii. Γραφείο Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων.
2. Διεύθυνση Ποιότητας ζωής και Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Ενέργειας και Περιβάλλοντος, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Προστασίας Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας.
ii. Γραφείο σχεδιασμού εποπτείας και συντήρησης πρασίνου, κοιμητηρίων και σφαγείων Δ.Ε. Τρίγλιας (με έδρα Δ.Ε. Τρίγλιας).
β) Τμήμα Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Δικτύων και Δεξαμενών Ύδρευσης και Άρδευσης.
ii. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων και Αποχετεύσεων.
– Υπεύθυνος για τη λειτουργία του Παραρτήματος Ωδείου Ν. Τρίγλιας
– Υπεύθυνος για θέματα Αθλητισμού στη Δ.Ε. Τρίγλιας
– Υπεύθυνος για τη λειτουργία του Δημοτικού Σφαγείου Τρίγλιας
Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Τρίγλιας:
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας
 Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας
 Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας, για την επίλυση των προβλημάτων τους
 Έχει την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών που βρίσκονται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας
 Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π, βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας).
 Υπογράφει με εξουσιοδότηση του Δημάρχου τα συμβόλαια με παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας. Αναπληρωτής του για την ανωτέρω αρμοδιότητα ορίζεται ο Αντιδήμαρχος Σαρόγλου Χαραλαμπος
 Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων εργατοτεχνιτών στις υπηρεσίες ύδρευσης, άρδευσης καθαριότητας της Δ.Ε. Τρίγλιας.

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο